Rabu, 21 Desember 2011

hari kasih sayang bag II

Aku hnYLah setets air mta yg jtUh diperaduan mlm.
Tnpa tman tnpa shBt. .
Mgkin sepi. .
Dan aku sndri. .
Tp aku tetapLAH aku. .
Dan aku adlh mpi yg trBUang dlm KeLamya Asa.
Dan q hnYLah. .hti dlm luKa tiada brtpi..
SEMUANYA AKAN KEMBALI SEPERTI SEDIA KALA,,,,,

#Malam tiada terindah
kurasakan hampa yg bgtu menyiksa dlm jwaku.
mlm ini aku dlm ksendirian. . .
mlm ini aku rapuh..
hdupKU SNyi. . .sepi. .tiada brteMAN.
AKU rindu cinta yg brsemi dlm hti. .saat ktatap dirmu dlm CInta. .seperti dLU. .

#saat ku mengenaLMU. .
aku bahagia..
htku dipenuhi oleh bayang2mu.
hari2ku pnuh dgn makna dan mpiku pnuh dgn arti..
kau bwaku terBang brsma syap indahmu.
namun kau buatq jatuh saat kunikmati btapa indahnya pelangi yg kau briKAN untkq. .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar